Prototipu di pezzi CNC

A fresatura è a tornitura CNC sò versatili, rentabili è precise, ma e pussibulità per e pezzi CNC machinati si allarganu ancu più quandu sò cunsiderate finiture supplementari.Chì sò l'opzioni?Mentre chì si sona cum'è una quistione simplice, a risposta hè cumplessa perchè ci sò tanti fattori da cunsiderà.

Prughjetti di prototipu

Prima, per chì hè a finitura?Hè per migliurà l'estetica o u rendiment?Se l'ultimi, chì aspetti di u rendiment deve esse migliuratu?Resistenza à a corrosione, durezza di a superficia, resistenza à l'usura o schermatura EMI/RFI?Quessi sò solu alcune di e dumande chì deve esse risposta cusì, assumendu chì u designer sà quale sò i scopi, fighjemu un ochju à diverse opzioni.

Finiture per i pezzi prototipi di metallo lavorati CNC

nutizie 3 (1)

In l'ultimi 40 anni, i machinisti di Prototype Projects sò stati dumandati à pruduce pezzi da una vasta gamma di metalli per applicazioni in parechje industrii.I prudutti sò regularmente sbavurati, puliti è sgrassati, in ogni modu, a scelta di finitura hè assai larga.

Oghje, i metalli più famosi di i nostri clienti sò l'alea d'aluminiu 6068, l'acciaio inossidabile 304 è l'acciaio inossidabile 316. In fatti, sti trè sò cusì spessu dumandati chì tenemu stock di elli in diverse dimensioni per risponde à i bisogni di u nostru Express CNC di trè ghjorni. serviziu di machining.

Ancora populari ma specificati menu spessu sò u ramu, u lattu, u bronzu fosforu, l'acciaio dulce, l'acciaio per l'arnesi.Da u tempu à u tempu, i clienti dumandanu metalli sepciali.Se pudemu ughjettu u materiale è u machinà in-house, faremu cusì, altrimenti, di solitu sottumettemu u travagliu à un specialista sceltu da a nostra reta di magazzini di fiducia.Per esempiu, alliati esotici cum'è Inconel, Monel è Hastelloy tendenu à dumandà tecniche è arnesi particulari, per quessa, avemu di solitu outsource.

U metallu pò esse finitu in parechji modi diffirenti.Per esempiu, l'aluminiu pò esse generalmente anodizatu chjaru, anodizatu hardcoat, o anodizatu neru o culore.A scelta dipende s'ellu u requisitu hè di rinfurzà l'estetica o a prestazione (in particulare resistenza à a corrosione o resistenza à l'usura).

L'acciaio inossidabile hè intrinsecamente resistente à a corrosione, ma qualchì volta i clienti specificanu finiture supplementari.L'elettrolucidatura, per esempiu, pruduce un finitu di alta qualità è ancu sbavatura è rimuove i bordi da parti intricate.Per d 'altra banda, se a durezza di a superficia, a resistenza à l'usura o a prestazione di fatigue deve esse migliurata, l'acciaio inox 304 è 316 pò esse nitrocarburised o nitruded.

L'acciaio dolce beneficia di forse a più larga scelta di finiture.L'opzioni includenu pittura umida, pittura elettroforetica, verniciatura in polvere, galvanica, neratura chimica, elettrolucidatura, indurimento, rivestimento di nitrurazione di titaniu (TiN), nitrocarburazione è sabbiatura di perle, etc.

U ramu è l'ottone sò generalmente specificati per e parti funziunali, senza più finitura necessaria dopu a machining.Se ne necessariu, però, i pezzi ponu esse lucidati manualmente, elettropuliti, electroplated, vapor blasted, laccati o trattati cù neru chimicu.

E finiture delineate sopra ùn sò micca l'unichi dispunibuli per metalli è ligami.Semu sempre felici di discutiri di finiture cù i clienti è pruvemu à aiutà induve pudemu.

Finiture per i pezzi prototipi in plastica CNC

Cum'è cù i parti metalliche, tutte e parti di plastica chì avemu a macchina CNC sò basicamente sbavate, pulite è sgrassate ma, dopu, l'opzioni di superficia tendenu à esse diverse.

nutizie 2

Siccomu a maiò parte di i clienti dumandanu pezzi di plastica prototipi CNC machinati sia in acetale (nìvuru o naturali) sia in acrilico, tenemu tipi dimateriale in stock.L'acetal ùn accetta micca facilmente finiture supplementari, cusì i pezzi sò normalmente furniti "cum'è machinati".

L'acrilico, essendu chjaru, hè spessu pulitu à un aspettu trasparente.Questu pò esse fattu manualmente cù gradazioni successivement più fini di abrasivi, o cù lucidatura di fiamma.Sicondu a dumanda, l'acrilicu pò esse pittatu cù pittura acrilica o metallizzata à vacuum per ottene una superficia altamente riflettente.

Certi di questi sò più faciuli di finisce cà l'altri, cusì site sempre benvenutu per discutiri materiali è finiture cun noi.Riguardu à u plasticu, pudemu sabbia, prima è pitture parti, lucidelle (manualmente o à fiamma), platine electroless o metallise à vacuum.Per certi plastichi cù poca energia di a superficia, a preparazione di a superficia specializata cù primer o trattamentu di plasma hè necessariu.

Ispezione dimensionale di e parti di prototipu CNC Machined

Unu di i mutivi perchè i clienti sceglienu di avè pezzi prototipi CNC machinati invece di stampati in 3D hè a più alta precisione.A nostra tolleranza citata per i pezzi CNC machined hè ± 0.1mm, anche se e dimensioni sò normalmente tenute à tolleranze assai più strette, essendu sottumessi à a struttura, u materiale è a geometria.Avemu strettu inspect dimensioni, sicuru, i clienti ponu dinù dumandà funziunalità specifichi verificatu.

Spessu e misurazioni ponu esse prese cù calipers portatili o micrometri, ma a nostra macchina di misurazione coordinata (CMM) hè ideale per ispezioni più approfondite.Questu richiede tempu è ùn hè micca dispunibule cù u nostru serviziu CNC avanzatu, ma hè più veloce di mandà e parti à un terzu per l'ispezione CMM.L'uniche eccezzioni sò quandu una rutina d'ispezione CMM cumplettamente programata hè necessaria, o un batch di pezzi hè stata machinata è hè necessaria un'ispezione di 100 per centu.

Opzioni di assemblaggio per i pezzi prototipi lavorati CNC

Unu di i mutivi hè chì i clienti sceglienu di avè pezzi prototipi CNC machinati invece di stampati in 3D hè a più alta precisione.A tolleranza ammissibile per i pezzi CNC machined hè ± 0.1mm, anche se e dimensioni sò normalmente tenute à tolleranze assai più strette, secondu u materiale è a geometria.Inspeccioneremu strettamente tutte e parti prima di a spedizione, è i clienti ponu ancu dumandà à e caratteristiche specifiche per esse verificate ancu.

nutizie 3

Spessu e misurazioni ponu esse prese cù calipers portatili o micrometri, ma a nostra macchina di misurazione coordinata (CMM) hè ideale per ispezioni più approfondite.Hè più veloce di mandà e parti à un terzu per l'ispezione CMM.L'uniche eccezzioni sò quandu una rutina d'ispezione CMM cumplettamente programata hè necessaria, o un batch di pezzi hè stata machinata è hè necessaria un'ispezione di 100 per centu.


Tempu di post: 30-jun-2022